Kurumsal Bakım Anlaşması

cozumler_kurumsal

Kurumsal Bakım Anlaşması : Ticari işletmeler için, bilgisayarlarda kaynaklanan en ufak bir sorun hem personelin vakit kaybına, hem ticari zararlara sebebiyet vermektedir, o zaman sorun meydana geldikten sonra firmanızda IT departmanınız yok ise çözüm arayışı içerisine veya çözüm bulmaya değil, sorunun meydana gelmesini engellemeye çalışmak gerekmektedir. Bunun en geçerli ve ekonomik yolu Bakım Anlaşmasından geçmektedir.

Bakım Anlaşması Nedir ?
Bakım Anlaşması, yapılan anlaşmaya göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, bilgisayar donanımı , içinde bulunan yazılımlar veya bilgisayar çevre birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, bilgisayarlara müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsar.

Neden  Bakım Anlaşması Yaptırmalıyım?
İşletmenizde bulunan Sunucu, Storage, Firewall ,bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, Backup ünitesi ve çevre birimlerinde sorun meydana geldiğinde bu sorunlar bakım anlaşmaları kapsamında çözüme kavuşturulur.

Bakım Anlaşması Ne Tür Hizmetleri Kapsar?
Bakim anlaşması süresince müşterilerine yerinde limitsiz servis desteği kapsamında aşağıdaki hizmetleri sunmaktadır.
• Tüm bilgisayarlar için üç ayda 1 kez periyodik bakim
• Virüs, spy güncellemesi ve taraması
• Otomatik yedekleme sistemi (günlük, haftalık, aylık, manuel)
• Server Kurulum ve Teknik Destek Talepleri
• Windows 10/8/7/MAC OS/Linux Kurulum Teknik Destek İşlemleri
• Microsoft Exchange, System Center Ürün Ailesi desteği
• Periyodik Veri Yedekleme ve Test İşlemleri
•  Ağ kurulum, test ve destek işlemleri
• Sınırsız telefon desteği
• Uzak bağlantı desteği
• Sonlanmayan çağrı durumunda müşteri lokasyonuna gidilerek yerinde destek verilmesi
• Kurum içerisinde en son teknolojiler kontrol edilerek firmaya danışmanlik hizmetinin verilmesi

Kurumsal Bakım Anlaşmasının Geçerlilik Süresi Nedir?
Kurumsal Bakim Anlaşması 1 yıllık süreler halinde yapılmaktadır.

Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir?
Kurumsal Bakim Anlaşmalı müşterilerimiz en öncelikli müşterilerimizdir. Telefon, Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir. Müşterilerimiz, donanımları bozulduğu için, is kaybına uğramazlar, Verilerinin yedekleri her zaman alınır, Teknolojik gelişmelerden anında haberdar olurlar, ek hiçbir ücret ödemezler, diğer donanım ürünlerini aldıklarında çok özel ödeme koşulları ve iskontolar sağlanır.

Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır?
Öncelikle bir ön görüşme ile talepler dinlenir, sonrasında işletme bilgisayarları ve sistemi analiz edilir ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir brief verilir. Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre 1-5 kisilik bir ekip, isletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakim yapılır, firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur, bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.